لنت ترمز عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00 با کیفیت درفروشگاه جاینت پارتس

فروش قطعات يدكي خودرو با بالاترين كيفيت و عالي ترين قيمت

لنت ترمز عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00 با کیفیت درفروشگاه جاینت پارتس

۸ بازديد

لنت ترمز عقب سورنتو با پارت نامبر 583023EE00 با برند geniune از با کیفیت ترین نمونه های لنت ترمز است. لنت ترمز عقب سورنتو از مهمترین و حساسترین قطعات مصرفی Kia Sorento می باشد. از آنجا که لنت ترمز عقب سورنتو بخش مهمی از سیستم ترمز می باشند، باید از نوع با کیفیت آن در خودرو استفاده شود. لنت ترمز عقب سورنتو با کیفیت علاوه بر اینکه سیستم ترمز را با مشکل مواجه نمی‌کند، می‌تواند عمر و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد. از این رو شما از پرداخت هزینه‌های اضافه برای تعویض آن در فواصل بسیار کوتاه بی‌نیاز خواهید شد.

لنت ترمز عقب سورنتو کیا

لنت ترمز چیست؟

لنت ترمز قسمت مهمی از سیستم ترمز است که با اصطکاکی که در چرخ ایجاد می‌کند سبب کاهش سرعت خودرو و متوقف شدن آن می‌گردد. برخی از لنت‌های ‌ترمز دارای موادی هستند که بر اثر اصطکاک، گرما ایجاد می‌کنند و به راحتی ذوب می‌شوند این گونه لنت‌های ‌ترمز با اینکه عملکرد بسیار خوبی دارند اما از دوام و عمر کوتاه‌تری برخوردارند. برخی دیگری از لنت‌های ‌ترمز نیز از‌ مواد کربنی سرامیکی تشکیل شده‌اند که عمر طولانی‌تری دارند ولی متاسفانه در‌ ترمزهای شدید کارایی زیادی ندارند.

لنت ترمز عقب

وظیفه ی لنت Kia Sorento

لنت ترمز وظیفه دارد با تولید نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌باشد را گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند. سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون در می آید. و یا از سرعت آن کاسته می‌شود. لنت باید ضریب اصطکاکی بالا و پایدار داشته و با تغییرات درجه حرارت خاصیت خود را از دست ندهد. همچنین لنت ترمز عقب سورنتو باید در مقابل سائیدگی استحکام داشته و کاسه ترمز را خراش ندهد.

 لنت ترمزعقب سورنتو

مشخصات بهترین لنت ترمز عقب با کیفیت

استفاده از مواد اولیه مناسب برای تولید بهتر
کیفیت مناسب
مقاومت خوب
عمر طولانی

 

قیمت خرید لنت عقب سورنتو کیا در فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس

مناسب ترین قیمت خرید لنت عقب سورنتو کیا را ازما در فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس بخواهید.
ما در فروشگاه قطعات یدکی جاینت پارتس واردکننده انواع لنت ترمزخودرو؛
لنت ترمزعقب هیوندای i20

لنت ترمز عقب هیوندای i20

لنت ترمزعقب سوناتا yf

لنت ترمزعقب سوناتاyf

لنت ترمزعقب سراتو سایپا

لنت ترمز سراتو

لنت ترمزعقب وراکروز ix55

لنت ترمز وراکروزix55

با یک دهه فعالیت در زمینه واردات و فروش قطعات متهد شده است کلیه قطعات خودروهای هیوندای و کیا را با بالاترین کیفیت وارد می کنیم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.