لنت ترمز جلو آزرا در فروشگاه جاینت پارتس

فروش قطعات يدكي خودرو با بالاترين كيفيت و عالي ترين قيمت

لنت ترمز جلو آزرا در فروشگاه جاینت پارتس

۷ بازديد

لنت ترمز جلو آزرا گرانجور از نمونه قطعات یدکی با کیفیت در فروشگاه جاینت پارتس می باشد. لنت ترمز قطعه‌ای مصرفی و بسیار مهم در خودرو می‌باشد، به دلیل اهمیت ایمنی زیادی که دارد با گرید A در استاندارد از آن نام برده می‌شود. از این رو کیفیت و کارایی خوب این قطعه ارتباط مستقیمی با رانندگی ایمن در شرایط مختلف و حفظ جان سرنشینان خودرو دارد. لنت ترمز جلو هیوندای آزرا یکی از قطعات مصرفی خودرو می‌باشد و طول عمر آن برحسب کارکرد خودرو ارزیابی می‌شود.

لنت ترمز جلو آزرا در فروشگاه جاینت پارتس

لنت باید ضریب اصطکاک پایدار و بالایی داشته باشد تا با تغییرات درجه حرارت خاصیت خود را از دست ندهد. به علاوه باید در برابر سائیدگی از استحکام مناسبی برخوردار باشد و کاسه ترمز را خراش ندهد.

لنت ترمز جلو آزرا با بهترین کیفیت

لنت عقب آزرا گرنجور در مقابل لنت ترمز جلو Hyundai Azera

از دید فیزیک، ترمز خودرو برای تبذیل انرژی جنبشی اتومبیل در حال حرکت به انرژی گرمایی طراحی شده و از طریق اصطکاک این کار را انجام می شود. نتیجه این اصطکاک و تبدیل انرژی، توقف ماشین است و گرمای تولید شده به محیط منتقل می شود. اینجاست که تفاوت لنت عقب گرنجور و لنت جلو آن مشخص می‌ شود و در میزان گرمای تولید شده آنها می باشد.
با نگاهی به لنت ترمز عقب و جلو به ویژه اندازه و وزن روتور‌های ترمز، کولیس‌های ترمز و سطح لنت ترمز متوجه خواهید شد که لنتهای جلو در مقایسه با لنت عقب سنگین تر هستند و می توانند ترمزهای عقب را بگیردند.

لنت ترمز عقب به اندازه ترمزهای جلو گرما تولید نمی کنند. اگر اینگونه طراحی نشده بودند با هر بار فشردن پدال ترمز ترمز‌های عقب قفل می‌ شدند و یا سیستم ضد قفل ترمز (ABS) دائماً فعال می‌ شود.

لنت ترمز جلو آزرا با بهترین قیمت

چرا ترمزهای جلو به کنترل گرمای بیشتری نیاز دارند؟

زمانی که خودرو به سمت جلو در حرکت است و ترمز می کنید، مرکز ثقل ماشین به جلو حرکت می کند و وزن و حرکت بیشتری روی لاستیک های جلو می گذارد. در نتیجه لاستیک های جلو کشش بیشتری پیدا می کنند و می توانند نیروی ترمز بیشتری برای توقف ماشین تولید کنند. از آنجایی که ترمزهای جلو تا 75 درضد میروی توقف ماشین را ایجاد می کنند، در ترمزگیری های شدید بیش از 500 درجه فارنهایت گرما تولید می کنند.


لنت ترمز جلو آزرا

خرید و قیمت لنت جلو هیوندای آزرا گرانجور در فروشگاه جاینت پارتس

چنانچه مالک خودرو آزرا هستید و قصد خرید لوازم یدکی خودرو آزرا گرنجور دارید، کافیست به وب سایت قطعات یدکی خودرو جاینت پارتس مراجعه کنید. کلیه قطعات این خودرو شامل:

فیلتر سوخت آزرا

فیلتر سوخت آزرا

کمپرسور کولر آزرا

لنت عقب آزا گرنجور

لنت ترمز عقب آزرا با بهترین کیفیت

کاور موتور آزرا

و قطعات دیگر انواع خودرو در فروشگاه جاینت پارتس عرضه می شود. برای استعلام قیمت با ما در تماس باشید.





https://giantparts.co


09121022101
02133113233


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.